#PRU14 : Saya Menerima Watikah Sebagai Calon P164 Parlimen Pontian

#PRU14 : Saya Menerima Watikah Sebagai Calon P164 Parlimen Pontian - Hallo sahabat Info Melayu, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #PRU14 : Saya Menerima Watikah Sebagai Calon P164 Parlimen Pontian, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertainment, Artikel Filem, Artikel Kabar, Artikel Movie, Artikel News, Artikel Pelakon, Artikel Politic, Artikel Sport, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : #PRU14 : Saya Menerima Watikah Sebagai Calon P164 Parlimen Pontian
link : #PRU14 : Saya Menerima Watikah Sebagai Calon P164 Parlimen Pontian

Baca juga


#PRU14 : Saya Menerima Watikah Sebagai Calon P164 Parlimen Pontian


23 April - Hari ini saya menerima watikah sebagai calon Parlimen Pontian, Dato Hasni calon DUN Benut dan Dato Tee calon DUN Pulai Sebatang. Kami menerima watikah daripada Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Tun Razak yang disampaikan oleh Menteri Besar Johor, Dato Seri Khaled Nordin.

Kami bertekad untuk memenangi kerusi Parlimen #Pontian, DUN #Benut & DUN #PulaiSebatang. Saya, Dato Hasni, Dato Tee. #BersamaBN #HebatkanNegaraku 

from Datuk Ahmad Maslan https://ift.tt/2qVUZvZ
By Info Melayu


Demikianlah Artikel #PRU14 : Saya Menerima Watikah Sebagai Calon P164 Parlimen Pontian

Sekianlah artikel #PRU14 : Saya Menerima Watikah Sebagai Calon P164 Parlimen Pontian kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #PRU14 : Saya Menerima Watikah Sebagai Calon P164 Parlimen Pontian dengan alamat link http://kiyekeh.blogspot.com/2018/04/pru14-saya-menerima-watikah-sebagai.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#PRU14 : Saya Menerima Watikah Sebagai Calon P164 Parlimen Pontian"

Catat Ulasan