Vibrating Ring

Vibrating Ring - Hallo sahabat Info Melayu, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Vibrating Ring, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertainment, Artikel Filem, Artikel Kabar, Artikel Movie, Artikel News, Artikel Pelakon, Artikel Politic, Artikel Sport, Artikel Vibrating Ring, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Vibrating Ring
link : Vibrating Ring

Baca juga


Vibrating Ring


Cincin zakar bergetar ini atau Vibrating Ring merupakan alat seperti cincin yang dipasang dizakar suami ketika ingin melakukan hubungan seksual. Cincin zakar bergetar yang diperbuat dari silikon ini amat selesa digunakan dan akan menghasilkan getaran apabila suis baterinya dihidupkan. 

Cincin zakar bergetar ini apabila memberikan keseronokan, kenikmatan dan rasa sensasi luarbiasa apabila ianya merangsang bahagian klitoris isteri. Pada masa ini, nafsu seksual isteri pasti akan berada ditahap yang paling tinggi dan mampu memberikan kenikmatan dan rasa sensasi luarbiasa seterusnya menyumbang kepada orgasme berganda atau berkali-kali klimaks.

ANDA inginkan situasi ini berlaku kepada perhubungan ANDA ? Nah, cincin zakar bergetar atau Vibrating Ring inilah jawapannya ! Ayuh buat pesanan anda sekarang juga !


Vibrating Ring 


cincin zakar bergetar vibrating ring
Memberikan Kelainan Dalam Perhubungan Suami Isteri !!

Biarkan Isteri ANDA Tersenyum Puas & Ceria Dihari Esoknya !!

Vibrating Ring dicipta khas bagi merancakkan lagi hubungan suami isteri. Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi, ia mampu memberikan pengalaman indah dan kenikmatan yang maksimum bagi setiap wanita. Dengan bahan silikon dari kualiti tinggi dan teknologi getaran yang tahan lama, ia mampu membuat isteri tersayang puas dan mencapai klimaks dengan cepat.

Gegaran yang terhasil mampu membuatkan pasangan suami isteri menikmati malam bagai tidak dapat dipisahkan lagi. Geseran cinta yang terhasil di bahagian atas Vibrating Ring mampu mengaktifkan clitoris wanita, sekali gus menciptakan pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Selain itu Vibrating Ring menjanjikan daya tahan dan ereksi yang maksimum bagi si suami.

Apakah ciri-ciri utama Vibrating Ring?
Dicipta khas untuk melazatkan lagi hubungan suami isteri.
Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi.
Mangaktifkan clitoris wanita.
Mempercepatkan klimaks wanita.
Melambatkan ejakulasi agar tahan lebih lama.
Memaksimumkan eraksi agar lebih tegang.
Melambatkan proses ejakulasi melalui teori “tambat zakar”.

Vibrating Ring 


Bagaimana ia berfungsi?
Vibrating Ring akan disarung ke zakar yang menegang sehingga ke pangkal dengan muncung vibrator menghala ke depan. Apabila vibrator di “on” setiap kali dayungan dilakukan muncung Vibrating Ring akan menyentuh clitoris yang dapat memberikan kenikmatan yang tak terhingga kepada wanita sekaligus mempercepatkan klimaks.

Nasihat daripada kami
Gunakan Vibrating Ring setiap kali ingin melakukan hubungan seks bagi memberi kenikmatan kepada isteri.
Sesuai untuk mereka yang selalu tewas awal agar mempercepatkan klimaks wanita.
Basuh dengan bersih apabila sudah digunakan bagi mengelakkan jangkitan.
Jadikannya sebagai hadiah istimewa untuk isteri anda. Dia pasti gembira (jangan terkejut kalau kami katakan pembeli yang paling ramai membeli produk ini dan kebanyakkan pembeli setia adalah wanita).

Ring Vibrator dicipta khas bagi menyempurnakan lagi hubungan suami isteri. Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi, ia mampu memberikan pengalaman indah dan kenikmatan yang maksimum bagi setiap pasangan.Dengan bahan silikon dari kualiti tinggi dan teknologi getaran yang tahan lama, ia mampu membuat isteri tersayang puas dan mencapai klimaks dengan cepat. Gegaran yang terhasil mampu membuatkan pasangan suami isteri menikmati malam bagai tidak dapat dipisahkan lagi.

Vibrating Ring 


Geseran cinta yang terhasil di bahagian atas Sensa Ring Vibrator mampu mengaktifkan clitoris wanita, sekali gus menciptakan pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Selain itu Sensa Ring Vibrator menjanjikan daya tahan dan ereksi yang maksimum bagi si suami. Anda pasti menjadi pasangan yang paling bahagia dan puas dengan sensasi Sensa Ring Vibrator.

beli cincin zakar bergetar vibrator ring di johor bahru
Istimewa Untuk Kebahagiaan Suami & Isteri !


                                  Klik link ini untuk whatsapp http://ift.tt/2w58VbY




UNTUK INFO LANJUT SILA KLIK DI SINI..






from Addin http://ift.tt/2vc8htd
By Info Melayu


Demikianlah Artikel Vibrating Ring

Sekianlah artikel Vibrating Ring kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Vibrating Ring dengan alamat link http://kiyekeh.blogspot.com/2017/08/vibrating-ring.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Vibrating Ring"

Catat Ulasan