Lawatan ke Nasyrul Quran di Putrajaya

Lawatan ke Nasyrul Quran di Putrajaya - Hallo sahabat Info Melayu, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lawatan ke Nasyrul Quran di Putrajaya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertainment, Artikel Filem, Artikel Kabar, Artikel Movie, Artikel News, Artikel Pelakon, Artikel Politic, Artikel Sport, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lawatan ke Nasyrul Quran di Putrajaya
link : Lawatan ke Nasyrul Quran di Putrajaya

Baca juga


Lawatan ke Nasyrul Quran di Putrajaya

6 SEPTEMBER - Lawatan ke Nasyrul Quran, Precinct 14, Putrajaya. Pusat percetakan Quran yg sbhgnya sudah beroperasi iaitu kilang percetakan. Pusat lawatan masih dlm pembinaan, dijangka siap sepenuhnya hujung November ini.











from Datuk Ahmad Maslan http://ift.tt/2vKuqiA
By Info Melayu


Demikianlah Artikel Lawatan ke Nasyrul Quran di Putrajaya

Sekianlah artikel Lawatan ke Nasyrul Quran di Putrajaya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lawatan ke Nasyrul Quran di Putrajaya dengan alamat link http://kiyekeh.blogspot.com/2017/09/lawatan-ke-nasyrul-quran-di-putrajaya.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Lawatan ke Nasyrul Quran di Putrajaya"

Catat Ulasan