Fuziah Puji, Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit !

Fuziah Puji, Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit ! - Hallo sahabat Info Melayu, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fuziah Puji, Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertainment, Artikel Filem, Artikel Fuziah Puji, Artikel Kabar, Artikel Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit !, Artikel Movie, Artikel News, Artikel Pelakon, Artikel Politic, Artikel Sport, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fuziah Puji, Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit !
link : Fuziah Puji, Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit !

Baca juga


Fuziah Puji, Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit !


KUANTAN: Langkah Kerajaan Selangor tidak membenarkan sebarang aktiviti melombong bauksit di negeri itu dijalankan dipuji Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN) Kuantan, Fuziah Salleh.
Beliau yang juga Ahli Parlimen Kuantan berkata, hal ini berbeza dengan Kerajaan Negeri Pahang yang membenarkan aktiviti melombong bauksit walaupun mendapat bantahan pelbagai pihak ekoran aktiviti itu telah mencemarkan alam sekitar dengan teruk.
“Saya dimaklumkan Dato’ Menteri Besar di Selangor juga ada bauksit tapi Kerajaan Negeri tidak benarkan sebarang permit dikeluarkan kerana tiada kaedah terbaik untuk melindungi alam sekitar dan lain-lain isu berbangkit nanti,” katanya.
Beliau berkata demikian kepada media pada Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri
Majlis Pimpinan Negeri (MPN) Pahang di Taman Tas di sini, baru-baru ini.
Katanya, langkah Kerajaan Negeri itu wajar dicontohi Kerajaan Negeri lain khususnya Pahang sendiri. #sumber

from Pahang Daily Online http://ift.tt/2gZ8HMW
By Info Melayu


Demikianlah Artikel Fuziah Puji, Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit !

Sekianlah artikel Fuziah Puji, Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fuziah Puji, Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit ! dengan alamat link http://kiyekeh.blogspot.com/2017/07/fuziah-puji-langkah-selangor-tak-benar.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Fuziah Puji, Langkah Selangor Tak Benar 'Aktiviti' Lombong Bauksit !"

Catat Ulasan