Cari Bakal Isteri Di Facebook, “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, 1000 Mesej Daripada Calon Isteri

Cari Bakal Isteri Di Facebook, “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, 1000 Mesej Daripada Calon Isteri - Hallo sahabat Info Melayu, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cari Bakal Isteri Di Facebook, “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, 1000 Mesej Daripada Calon Isteri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, Artikel 1000 Mesej Daripada Calon Isteri, Artikel Artis, Artikel Cari Bakal Isteri Di Facebook, Artikel Entertainment, Artikel Filem, Artikel Kabar, Artikel Movie, Artikel News, Artikel Pelakon, Artikel Politic, Artikel Sport, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cari Bakal Isteri Di Facebook, “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, 1000 Mesej Daripada Calon Isteri
link : Cari Bakal Isteri Di Facebook, “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, 1000 Mesej Daripada Calon Isteri

Baca juga


Cari Bakal Isteri Di Facebook, “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, 1000 Mesej Daripada Calon Isteri

Sejak tularnya seorang jejaka berjaya ini mencari seorang calon isteri, Ervan rizuan menerima lebih daripada 1000 mesej dan resume dari gadis2 dan janda dimerata tanah air Malaysia. Ada juga dari seberang mencuba nasib manalah tahu jika jodoh.

Menurut Ervan
“Ada yang hantar gambar dan resume macam nak mintak kerja, janda pun ada. Setakat ini, yang paling jauh indonesia dan australia”
“Saya tidak memandang rupa kerana saya memang bukan jenis yang memilih kawan. Cuma, saya nak berkawan dengan orang yang sanggup susah senang dengan saya.
“Perempuan sekarang dekat Intagram semuanya putih dan cantik-cantik je, tapi betul ke di luar pun sama. Asalkan bukan fake, kalau realitinya pun sama dan semuanya okay, ada jodoh tak ke mana,” jelas Ervan Rizuan.



Ervan Rizuan memaklumkan bahawa dia berbuat demikian bagi memenuhi permintaan ibu bapanya yang mahu melihat dia mendirikan rumah tangga.
sumber: Mstar

from PenangKini http://ift.tt/2tEjbTD
By Info Melayu


Demikianlah Artikel Cari Bakal Isteri Di Facebook, “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, 1000 Mesej Daripada Calon Isteri

Sekianlah artikel Cari Bakal Isteri Di Facebook, “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, 1000 Mesej Daripada Calon Isteri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cari Bakal Isteri Di Facebook, “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, 1000 Mesej Daripada Calon Isteri dengan alamat link http://kiyekeh.blogspot.com/2017/07/cari-bakal-isteri-di-facebook-lelaki.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Cari Bakal Isteri Di Facebook, “Lelaki Jelita” Terima Lebih 100 Resume, 1000 Mesej Daripada Calon Isteri"

Catat Ulasan